Skip to content

logo

  • Strona główna
  • Archiwum
  • Vision Trust
  • Jesteśmy na Facebooku
  • www.visiontrust.pl
    • English
    • Polski
    • Strona główna
    • Archiwum
    • Vision Trust

    Facebook – rebranding

    06/11/19 Branding, Design, Projektowanie, Social MediaTagged #socialmedia, branding, facebook, logo, rebranding

    Facebook zmienia logo. Ta informacja w mgnieniu oka obiegła cały współczesny świat.
    Posunięcie ryzykowne, zważywszy na fakt, o jakim gigancie mowa.


    Skąd pomysł na tak odważny krok marketingowy?

    new-facebook-company-brand
    Oficjalna wersja dotyczy ujednolicenia identyfikacji wizualnej marek, które Facebook posiada.
    Chodzi o Instagram, Messenger, Oculus, Workplace, Portal, Calibra oraz popularny komunikator WhatsApp.

    facebook_wordmark
    Nowe logo przedstawione zostało w kilku wersjach kolorystycznych, każda dedykowana konkretnemu podmiotowi. To komunikat dla użytkowników, by nie wątpili, kto jest właścicielem tych aplikacji.

    from-facebook-ig-launch-3600

    from-facebook-ig-settings-medium
    Specjaliści od marketingu spekulują jednak, czy zmiana nie jest chwytem starym jak świat, mającym na celu odwrócenie uwagi od złej passy i negatywnych opinii o samym serwisie.

    Dodatkowo pojawić ma się usługa „News”, która w spersonalizowany sposób dostarczać miałaby użytkownikom autoryzowanych informacji. Facebook obiecuje, że będą to artykuły na wysokim poziomie.

    Czekamy!

    Nawigacja wpisu

    Rubens na cenzurowanym, czyli nieprzyzwoite treści według Facebooka
    Najważniejszy pierwszy krok – Naming

    others

      Back to our website Join to newsletter!

      g -

      Join to news letter

      Do not miss a post! The latest inspiration,interviews,
      news from the world of design


      Copyright © 2016 by Vision Trust. All Rights Reserved.