Realizacje

Primavika

Klient:

Media Interaktywne oraz Primavika


Data:

Luty 2015r.


Zakres prac:

  • Strona internetowa
  • Wersje responsywna RWD
  • Sesja fotograficzna

Krok po kroku

Jesteśmy tym co jemy.

Aktualnie coraz większa liczba ludzi zaczyna zwracać uwagę na to co je. Trend jest zdecydowanie rosnący. Coraz więcej z nas poszukuje żywności zdrowej, pochodzącej ze sprawdzonych upraw i hodowli. Rośnie zdecydowanie również liczba ludzi rezygnujących ze spożywania mięsa - do nich swoją ofertę kieruje nasz klient, Primavika.

Nie od dziś wiadomo, że duże zaufanie wśród odbiorców budzą ludzie znani i cenieni w swoich profesjach. Primavika propagując zdrową żywność zaprosiła swoich odbiorców do wziącia udziału w konkursie kulinarnym. Uczestnicy mieli za zadanie przesłać organizatorowi ciekawe i kreatywne przepisy na zdrowe dania z użyciem produktów producenta. Całą zabawę wspierał znany i ceniony kucharz, Piotr Kucharski. W akcję zaangażowało się również wielu znanych kulinarnych blogerów.

Sesja zdjęciowa

Zanim rozpoczęliśmy prace nad kreacjami graficznymi serwisu firmowego oraz konkursowego pierwszym krokiem była realizacja sesji zdjęciowej. To ona stanowiła podstawę naszych kolejnych prac.

Pierwszym krokiem było stworzenie z całego otrzymanego asortymentu 4 najważniejszych grup produktowych:

  • Dania gotowe
  • Ketchupy i musztardy
  • Pasty i pasztety
  • Masła

Serwis produktowy oraz konkursowy

Mając podstawy mogliśmy przejść do najważniejszego - projektowania serwisu produktowego oraz konkursowego. Zadanie było o tyle trudne, że całość musiałabyć ze sobą spójna, a wszystko jednocześnie dostosowane do technologii RWD - pełnej responsywności, czyli dostosowywania się do wszystkich rozdzielczości ekranu, w tym również tabletów i smartphonów.

Serwis konkursowy

Dla organizowanego konkursu stworzyliśmy serwis, który prócz samych zasad konkursowych i informacje o możliwości dołączenia do niego, zawierał przede wszystkim przesłane przepisy uczestników.

Każdy z odwiedzających mógł się z przepisami zapoznać oraz bezpośrednio zagłosować na zgłoszone przepisy. Bowiem ważnym aspektem konkursu był fakt iż to niezależni odbiorcy wyłaniali zwycięzcę. Akcja spotykała się z bardzo dobrym odbiorem co w sposób bezpośrednio przełożylo się również na reklamę i sprzedaż produktów Primavika.

Serwis produktowy połączony ze sklepem internetowym

Równoległe do prowadzonego konkursu uruchomiony został nowy serwis produktowy. Prócz podstawowych informacji o producencie zawierał zintegrowany z systemem sprzedaży sklep internetowy.

Efekty

Kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży produktów oraz znaczne poszerzenie grona odbiorców przez uzyskanie wysokiej interakcji użytkowników nowych serwisów Primavika.

Zobacz online:

www.primavika.pl

Zobacz również

MrFenster24.de

MrFenster24.de

Commercial Finance

Commercial Finance