Identyfikacja wizualna, strona internetowa

UbezpieczeniaOnline.pl

Klient:

UbezpieczeniaOnline.pl Sp. z o.o.


Data:

Luty 2014r.


Zakres prac:

  • Strona internetowa
  • Identyfikacja wizualna

Realizacja

UbezpieczeniaOnline.pl Sp. z o.o. prowadzimy stałą współpracę nieprzerwanie od 2012r. Nasza agencje odpowiedzialna jest za kreacje graficzne dla szeregu różnych serwisów internetowych należących do spółki.

Na początku 2014r. zwrócono się do nas o przygotowanie nowej identyfkacji wizualnej oraz kreacji graficznego dla najważniejszego podmiotu jakim jest serwis internetowy UbezpieczeniaOnline.pl

Początek czegoś kompletnie nowego

Identyfikacja wizualna, którą tworzyliśmy dla tego serwisu miała stanowić wzór i nową linię graficzną dla wszystkich innych podmiotów. Poprzeczkę postawiono wysoko, ale właśnie takie wyzwania nasza agencja lubi najbardziej.

Nowy serwis internetowy

Prace rozpoczeliśmy od szczegółowego makietowania. Pozwoliło nam to na wspólne ustalenia wraz z klientem struktury funkcjonalnej nowego serwisu internetowego. Prace poprzedziliśmy tym etapem ponieważ chcieliśmy uniknąć sytuacji, w której mnogość funkcjonalności mogłaby doprowadzić do pominięcia istotnych elementów.

Warstwa wizualna

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotnym elementem jest warstwa wizualna i to ona stanowi pierwszy element styku użytkownika z serwisem internetowym. Bezpośrednio decyduje o tym czy użytkownik dalej pozostanie na stronie czy ją opóści.

Długo zastanawialiśmy się w jaki sposób graficznie zaprezentować ofertę UbezpieczeniaOnline.pl. Rozwiązaniem okazało się stworzenie key visuali dla każdej z grup produktowych:

  • Ubezpieczenie na życie
  • Ubezpieczenie mieszkania
  • Ubezpieczenie na samochód
  • Ubezpieczenie turystyczne

Struktura informacji

Stara odsłona serwisu internetowego miała jedeną zasadniczą wadę - przestarzałą strukturę informacji dostosowaną do niskich rozdzielczości ekranu

Treści prezentowane użytkownikowi były ściśnięte i nieczytelne. Natłok informacji o błędnych hierarchiach powodował chaos i bardzo niską konwersję. Naszym zadaniem było ułożenie wszystkich dostępnych treści tak by były przyjazne użytkownikowi i by chciał zakupić prezentowany produkt.

Zainteresowała Cię ta realizacja? Chcesz z nami współpracować?

Nie czekaj! Napisz na adres biuro@visiontrust.pl lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.

Zobacz również

Repignite
Aplikacja internetowa

Repignite

Media Interaktywne
Strona internetowa, identyfikacja wizualna

Media Interaktywne