Sklep internetowy

Tamilove

Klient:

Tamilove


Data:

Październik 2016r.


Zakres prac:

  • Sklep internetowy
  • Wersje responsywna RWD

Realizacja

Tamilove to stosunkowa młoda marka, która na zapotrzebowanie konsumentów odpowiada dopiero od 2015 roku. W tym wypadku krótki czas istnienia na rynku nie jest jednak równoznaczny z brakiem doświadczenia.

Jakość podstawą sukcesu

Marka wyróżnia się na tle konkurencji jakością oferowanych produktów.

Większość marek biżuterii ręcznie robionej oferuje swoich klientom produkty estetyczne, których wykonanie pozostawia jednak wiele do życzenia, szczególnie za sprawą niskiej jakości, plastikowych materiałów. Tamilove wyszedł w tej kwestii na przeciw oczekiwaniom i zaoferował biżuterię nie tylko atrakcyjną wizualnie, ale przede wszystkim trawałą, wykonaną z naturalnych i szlachetnych kamieni.

Mocne zaplecze

Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż internetowa to w obecnych czasach podstawowy motor napędowy marki. Nie inaczej jest w przypadku Tamilove.

Marka od samego początku niezwykle prężnie działa w mediach społecznościowych. Facebook i Instagram stanowią znakomite spektrum promocji.

Niestety sklep internetowy, pomimo iż działający, nie pozwalał na pełne rozwinięcie skrzydeł. Problemem była głównie warstwa wizualna, którą stanowił gotowy szablon. Uniemożliwiało to spersonalizowanie sklepu pod działania wizerunkowe marki.

Dla klienta najważniejszy jest produkt...

...a naszym zadaniem było jego uwydatnienie i skupienie na nim uwagi.

Przygotowany przez nas projekt graficzny miał stanowić tylko atrakcyjny i użyteczny dodatek do produktów jakie możemy zakupić za pośrednictwem sklepu internetowego.

Skupiliśmy się na użyteczności oraz obsłudze na urządzeniach mobilnych. Nie zapominaliśmy jednak o tym iż głównymi klientami sklepu są osoby, dla których aspekt wizualny stanowi nieodzowny element życia codziennego, dlatego całość musiała być jednocześnie atrakcyjna dla oka.

Zmiany bywają dobre

Innowacyjnym elementem była zmiana nawigacji standardowo znajdującej się u góry ekranu. W naszej propozycji została ona całkowicie przeniesiona do lewej krawędzi ekranu. Pozwoliło nam to na zdecydowanie zwiększenie powierzchni użytecznej dla produktów, jednocześnie z zachowaniem pełnej użyteczności.

Aktualnie co roku zauważymy tendencję zmiany proporcji ekranu. Wiele lat temu najpopularniejszymi rozdzielczościami były 1024x768 oraz 800x600. Są to proporcje zbliżone do kwadratu. Obecnie zmieniają nam się one w typowe prostokąty, 1366x768 oraz 1920 x 1080.

Dalej należy jednak pamiętać o tym, że najbardziej użyteczna część ekranu znajduje się w jego centrum. Dlatego w naszym projekcie główny content zamkneliśmy w szerokości 1366 pikseli natomiast nawigacja znajdująca się przy lewej krawędzi została osadzona na stałe, tak by zawsze była pod ręką, ale by jednocześnie nie zabierała miejsca przeznaczonego na produkty.

Zainteresowała Cię ta realizacja? Chcesz z nami współpracować?

Nie czekaj! Napisz na adres biuro@visiontrust.pl lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.

Zobacz również

Bubbles
Aplikacja mobilna

Bubbles

Templeton Resources
Identyfikacja wizualna, strona internetowa, ilustracje

Templeton Resources