Strona internetowa

SchoolVoice

Klient:

Netaq E-Solutions, SchoolVoice


Data:

Czerwiec 2017r.


Zakres prac:

  • Strona internetowa
  • Wersje responsywna RWD

Realizacja

Przy projekcie SchoolVoice pracujemy nieprzerwanie od 2012 roku. Sukcesywnie, wraz z klientem, rozwijamy zarówno aplikację mobilną jak i stronę internetową.

SchoolVoice to innowacyjny produkt, który skutecznie skraca proces komunikacji pomiędzy szkoła i jej pracownikami, a rodzicami uczniów. Wgląd do pełnego planu zajęć czy stopni to tylko mała część z całego mechanizmu. Najważniejszą funkcjonalnością jest ograniczenie formalności, jak np. zgoda rodzica na wycieczkę szkolną, do minimum - w tym wypadku do podpisu elektronicznego.

Najważniejszym elementem produktu jest oczywiście aplikacja mobilna, poparta jest jednak stroną internetową, która nie tylko ją promouje, ale przede wszystkim wyjaśnia mechanizm działania.

Trendy wizualne w stronach internetowych zmieniają się co roku, jeżeli nie częściej. Nasz klient by nie odstawać ani na krok, co roku odświeża warstwę wizualną. Nie inaczej było na początku bieżącego roku. Naszym zadaniem było przygotowanie kompletnie nowej stronyn promocyjnej, w tym również opracowanie architektury informacji czy wizualizacji treści za pomocą ilustracji.

Typografia i kolorystyka

Zawsze staramy się dopasować kreację wizualna do produktu, a nie odwrotnie. Nie inaczej było i tym razem. Rozpoczęliśmy od odświeżenia kolorystyki oraz opracowania nowej typografii. Te dwa elementy zwykle stanowią podstawę dobrego projektu, ponieważ charakteryzują jego cechy.

By całość była bardziej indywidualna postanowiliśmy standardowe zdjęcia, zastąpić ciekawymi, pełnymi energii ilustracjami.

Strona internetowa

Mając opracowane podstawy mogliśmy rozpocząć najważniejsze prace, czyli kreację strony internetowej. Z punktu widzenia klienta, istotnym było przedstawienie cech produktu, ponieważ to one charakteryzują go na tle konkurencji.

Naszym zadaniem było zwizualizowanie wszystkiego czym produkt wyróżnia się spośród innych. Całość miała podkreślać innowacyjność, prostotę działania oraz korzyści z tego płynące.

Design musiał być prosty, intuicyjny, ale przy tym atrakcyjny wizualnie, ponieważ nie zapominajmy, że większość konsumentów "kupuje oczami".

Zobacz online:

www.schoolvoice.com

Zainteresowała Cię ta realizacja? Chcesz z nami współpracować?

Nie czekaj! Napisz na adres biuro@visiontrust.pl lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.

Zobacz również

Bubbles
Aplikacja mobilna

Bubbles

Primavika
Strona internetowa, sesja fotograficzna

Primavika