Strona internetowa, Identyfikacja wizualna

MrFenster24.de

Klient:

MrFenster24.de


Data:

Sierpień 2017r.


Zakres prac:

  • Strona internetowa
  • Wersje responsywna RWD
  • Identyfikacja wizualna

Realizacja

Długofalowa współpraca od 2013r.

Nasza współpraca z firmą MrFenster24 rozpoczęła się w 2013r. Wówczas podstawowe założenia skupione były wokół stworzenia identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej z rozbudowanym kalkulatorem, mającym pomóc klientom w realizacji zamówień okień, drzwi oraz rolet. Istotnym aspektem przy tworzeniu wszystkich elementów był rynek docelowy naszego klienta - Niemcy.

Przez kolejne 4 lata współpraca dotyczyła aktualizacji oraz odświeżania kreacji wizualnych serwisu firmowego.

Czas na gruntowne zmiany

Ponad 4 lata istnienia na rynku pozwoliły na dynamiczny rozwój marki i ugruntowanie swojej pozycji. W tym czasie filozofia marki również ewaluowała, a kierunki dalszej sprzedaży wpłynęły na decyzję o odświeżeniu wizerunku.

Analiza marki i rynku

W ramach trwającej współpracy ponownie podjęliśmy się realizacji rebrandingu obejmującego identyfikację wizualną oraz stronę internetową. Wszystkie prace projektowałe zostały poprzedzone dokładną analizą rynku, który przez 4 lata mocno się zmienił, tak samo jak oczekiwania potencjalnych klientów.

Istotą stało się przedstawienie wielkości marki i rozwoju jaki postąpił od momentu pojawienia się jej na rynku.

W 2013r. głównym celem było zbudowanie pierwszego wrażenia, opartego na filozofii nie dużej firmy, która zawsze jest blisko klienta i jego oczekiwań. 4 lata pokazały, że kierunek był dobry, jednak zmieniająca się grupa docelowa wymagałą zmian. Firma z ugruntowaną pozycją i stałymi klientami, musiała tym razem pokazać nie tylko dbałość o klienta, ale również swoje doświadczenie i współpracę z największymi światowymi producentami.

Identyfikacja wizualna

Podstawowym założeniem było przedstawienie głównej gałęzi handlu - okien na wymiar. Zrezygnowaliśmy z wielokolorowej palety na rzecz odcieni granatu celem podkreślenia profesjonalnego charakteru marki. By wrażenie wzmocnić całość utrzymaliśmy w minimalistycznym stylu.

Strona internetowa

Podstawowym kanałem sprzedaży MrFenster24.de jest strona internetowa. Pełni ona rolę informacyjną, ale jej głównym contentem jest pełna oferta sprzedawanych modeli okien, drzwi oraz rolet. Katalog produktów to jednak tylko pierwsza warstwa sprzedaży z jaką spotyka się potencjalny klient.

Siła sprzedaży i rozwoju marki

To co wyróżnia naszego klienta na tle konkurencji to system sprzedaży oparty na indywidualnych zamówieniach, które każdy może zrealizować za pośrednictwem strony internetowej. Zamówienia tworzone są w rozbudowanym kalkulatorze oraz konfiguratorze okien. Za jego pomocą każdy ma możliwość spersonalizacji zamawianych okien, a w czasie rzeczywistym otrzymuje jego pełną wizualizację oraz dokładny koszt końcowy.

Kreacja wizualna

Przeprowadzona analiza pozwoliła nam na realizację strony internetowej, nie tylko spójnej wizualnie z nową identyfikacją wizualną, ale przede wszystkim spełniającą postawione cele, przed nową grupą docelową.

Strona główna stanowi zawsze wizytówkę, a jej pierwsze wrażenie to czynnik decydujący czy odbiorca zapozna się z resztą treści. Nasza koncepcja zakładała stworzenie strony głównej, która responsywnie będzie dopasowywać się do ekranu użytkownika, a każda sekcja będzie swego rodzaju indywidualną zajawką tego co odbiorca znajdzie na podstronach.

Strona główna była wyzwaniem, ale jej sprawna realizacja wypracowała nam koncepcję, którą musieliśmy przełożyć na pozostałą część serwisu. W zakresie naszych prac była kreacja wizualna wszystkich podstron, każdej w trzech rozdzielczościach:

  • Wersja dla komputerów stacjonarnych (desktop): 1920/1366px
  • Tablet: 768px
  • Smartphone: 320px

Prace trwały ponad 3 miesiące, ale efektem było kilkadziesiąt podstron i setki plików źródłowych. Wszystko to przełożyło się na spójne koncepcyjnie podstrony, które łączyła linia kreatywna i koncepcyjna.

Zobacz online:

www.mrfenster24.de

Zainteresowała Cię ta realizacja? Chcesz z nami współpracować?

Nie czekaj! Napisz na adres biuro@visiontrust.pl lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.

Zobacz również

AppDays.fr
Strona internetowa

AppDays.fr

Templeton Resources
Identyfikacja wizualna, strona internetowa, ilustracje

Templeton Resources